Ervanin_annesi Merhabalar arkadaşlar sevgili hamislerim ♥️ben 24.haftamdayim ailemi çok özledim 6ay oldu gitmeyeli ve onların yanına gitmek istiyorum otobüs ile 6saatlik yol doktorum çıkabilirsin dedi ama sizce cikmalimiyim çıkıp sıkıntı yaşayan var mi
Imasleeper Ervanin_annesi ya evet bebeğe bi sıkıntı yok ama bize çok fena oluyo bel sırt ağrısından çok duramıyosun söyleyim ben 3 saatlik yoldw perişan olmuştum :(
Nergissi Ervanin_annesi mümkünse 2 koltuk alıp bacaklarınızı uzatarak gidin. Valla perişan olunuyor yollarda. Çok ağrım oldu benim. Bebiş iyiydi
Fatma-onal Ervanin_annesi doktorun dediyse hiç bir şey olmaz canım ben geçen hafta 12 saat arabayla yolculuk yaptım eve geldim giremedim tiksinmişim kalktım havalimanına gittim bir de uçak yolculuğu yaptım üstüne 😅 arada kalkıp yürürsen bir şey olmaz
Ervanin_annesi Herkese yorumu için teşekkür ediyorum sağolun kazasız belasız inşallah gidip gelirim🙏😘 opuyorum sizleri♥️