esma_k 39+5 im. Doktorum 36.haftadan itibaren çatı muayenesi yapıyor catıya bakıyor çatım normal olduğu için Hale’n bekliyoruz her kontrolde açıklığıma baktı. 1 cm açılma ve rahimde yumuşama varmış bu çok iyi beklicez dedi. Tek belirtim bebegımın toplanması karnımın sertleşmesi arada kaşığıma giren agrı ama gelıp gecıcı. Bugun sabah nişanım geldi. Bekliyorum bakalım ne zaman gelir oğluş. Cuma günü tekrar kontrol var