Busra-1988 Arkadaşlar iki gündür belimde ve kasıklarımda ara ara adet sancısı gibi sancı oluyor doktor bu hafta da normal ama görmeden bı şey diyemem dedi bu durumu yaşayan var mı kaç gün sürer bu ağrı doktora gitmeliyim
goktugunannesii Busra-1988 Normal bende de oluyordu 18+4 üm geçen hafta kontrolüm vardı yine sordum ağrılarımı normal dedi. Gebeliğin ile ilgili riskli bir durumun yoksa endişe etme bel Kasık sırt mide ağrıları oluyor hatta benim göbek deliğimin etrafı ağrıyordu 😂 o da normalmiş
benimmdunyamm Busra-1988 13+3 benimde normalde belim agrirdi ama bugün ekstra bir ağrı var değişik bir ağrı kasigima da bıçak batıyor gibi
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Busra-1988 benimde arada oliyor özellikle bel agrisi bende 14+5 im canim son adet tarihi 19 Kasım mi senin de cinsiyetini öğrendiniz mi😍
Busra-1988 Zeyzeym benimde iki gundur ara ara adet sancısı gibi ama bu haftalarda normal diyorlar ins normaldir
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Bayanflu aa çok erken demiş canım kesinn mi peki. öyle banada 14 te %90 erkk dedi cumartesi gidip öğrenecez
Busra-1988 Henüz net bı şey söylemedi ama 12. Haftada gitmiştim ben erkek bebeğe benziyor dedi doktorum sizde cinsiyet öğrenen var mi
Bayanflu Ben 12+5 ve 13+5 te gittim ikisinde erkek dedi pipisi çıkıntı falan belli hep gösterdi doktorum
Bayanflu BIR_SIYAH__HIAYESI63 evet doktorun cihazı iyiyse baya met görünüyordu herşeyi 🙈🤣 çıkıntısından ve pipisinden anlaşılıyorms yani 🤗
Atlans Benimde sat 20 kasım aynıyız, bende 2 gün önce sordum doktoruma kasık ağrısını veldon diye bir takviye önerdi henüz kullanmadım ama