Lütfen farklı kız ismi önerirmisiniz
Semaanurylc melinda- benim güzel kızım demek Mayra- güzellik demek
Semaanurylc farkli mi bilemem ama ben efnan koyucam kızımın adını 🌸🐣
Semaanurylc ben kızım olsaydı Lena koyacaktım.Alesya ve mayda da çok guzel
Semaanurylc mihra ismini çok beğeniyorum😊
Belis -Aşkın ilk meyvesi Evin -Aşk,sevda
Minel Mihra Bende kızıma Zeynep mihra ismini vericem insAllah🤗