___Havva27 Nebyaa yıllık iznini iyi kullanmişsa o dönem 45 gün izin kullanabilir. Ne iş yaptığını bilmiyorum memurlarda böyle 🙏
Lulikli Nebyaa devlet memurlarının 10 gün babalık izni var diye biliyorum sigortalının ne kadar bilgim yok. Ayrıca yıllık izin tartışılır tabiki kim ne kadar alır almak ister şahısa bağlı
Nebyaa ___Havva27 Lulikli Nazlimom Selin321 eşim memur değil özel bir şirkette çalışıyor. Yasal olarak ne kadar kullanabileceğini merak ettim
mirage333 Nebyaa devlet memurunda 10 gün babalık izni. Sonrasında izni varsa istedigi kadarini kullanabilir.