Selnay Zuhalsebu ay evet ilk benim öyleymiş bende okuya okuya öğrendim banada bişey dese ağlar gezerim heralde inşallah süreç seyrinde ilerlerde strese girmeyiz daha fazla
Seymanurblbl Selnay canim bol su ic idrarin sıkışık olsun kese gozukur m etme :) bak bende 5. Haftamda nerdyse her gun hastaneye gittim kontrol icin en sonunda doktor bol su ic skıs oyle gel dedi anca gozuktu kese
1Pamuk Selnay betaniz ne zman 5.000 bin olursa o zman gidin yani bence sizi saçma sapan şeylerle strese sokmalarını istemiyorsanız çünkü bende öyle oldu canım acayip sıkıldi alttan bakıldı filan sizde bence biraz bekleyin
1Pamuk Selnay ikizse bu 5 bin değer 4. Haftada oluyor 5. Haftada gözüküyor genelde ikiz gebelikler ☺️
Tospikannesiiiii Selnay ilkte bende öyle idim reglden neredeyse 10 gün önce ögrendim sürekli doktorda idim
Drkmls Selnay eğer 5 haftalık olursa keseyi görürsün bende o haftada görmüştüm kalp atışını 7. Haftada duyduk
Ozge3507 Selnay ah bilmem miiiii benim çok ağrım vardı o yüzden gütmek zorunda kaldım yoksa bende direk 7. Haftada gidecektim ki gerçekten gitme çünkü bişey yok küçük bir kese fotisi veriyorlar eline gönderiyorlar 😂
Selnay Ozge3507 evet muhtemelen keseyi görebilicem sadece acemilik işte bilseydim hiç test bile yapmaz bilerek beklerdim çift çizgiyi gördükten sonra eve sığamadım 😂