Melisakcln Tükettiğimiz yada tüketeceğimiz salam sosis sucuk gibi şarküteri ürünleri çiğ etten yapıldığı için tavsiye edilmiyor . İyi olduğunu bildiğiniz ve iyi pişirdiğiniz sürece yemenizde herhangi bi problem yok bence bende ilk 3-4 ay kadar tüketmedim şimdi , tabiki haftanın her günü yemiyorum ama yerkende düşünmüyorum yani . Onu yemeyelim şöyle olmasın böyle olmasınla kimse 9 ayı rahat ve sağlıklı bitiremez bence 🙂