Berna16 Kırık şişe gönderdiler yenisini istiyorum göndermiyorlar ayrıca hediye ettim zaten diyorlar fiyattaysa 50 adet çikolata +kolonya şişesi =99 TL yazmışlar bu şekilde hediye mi olmuş oluyor çikolataların tadı iğrenc müşteri memnuniyeti deseniz sıfır