Edagg önceden hazırlanacak bi şey değil her insana göre değişen bi şey acısı ağrısı bile.. sadece hiçbir doğum güllük gülistanlık değil, kendi ağrılarına odaklanıp bebeğinle ilgilenemeyebilirsin, tuvalete oturup kalkmak, yataktan kalkmak, yürümek başlarda zorluyor ama sonra yürüdükçe gün geçtikçe geçiyor.. geceleri sezaryen yeri yanıyo iyileştiği için ben sürekli anneme anne yanıyo bu yanıyo bu niyeki demiştim 🥲 o da geçiyor.. hepsi geçiyor bunu bil sadece.. hayırlı doğumlar sağlıkla kucağına al tek derdin dikiş acın olsun doğumdan sonra inşallah rabbim bebeğine de sana da sağlık versin 🌸🌸