Drkmls 28+5 oldum.24. Haftadan beri su fazlalığı var.İnanılmaz sıkıntı ve acı veriyor.Karnım sürekli taş gibi.Ayakta duramıyorum Hatta oturmak bile acı veriyor.Sürekli yatıyorum.26. Haftada heyet raporu verdiler erken Doğum riski olduğu için.Allah yardımcımız olsun.Sebebi bulunamadı ayrıca.Ben de şeker çıkmadı bebeğimde bir problem çıkmadı şükürler olsun.Sebepsiz şekilde artıyor su😔