minikkuzuannesi bende o haftalarda inanılmaz kaşınıyordum. Doktorlar normalde gebelik koleztazunınn gebeliğimin son 3 ayında ortaya çıktığını söylemişti. Dermatloga gittim acaba uyuz mu oldum diye . Değildim . O kadar çok araştırdım ki hiç biri değildim. Karaciğer değerlerim normaldi safra asidi testi istediler o da normaldi. En son alerjiden olabileceğini düşündüler zrtec kullandım 10 gün kadar o işe yaradı şimdi kollarım göbeğimde vs yok sadece bacaklarım biraz kaşınıyor ama buna da şükür modundayım açıkcası. Ben aktardan da kükürt sabunu aldım her gün vücudumu onunda yıkayıp excipial hydro nemlendiricisiyle nemlendirdim bana iyi geldi. Alerji ilacı da yaramasaydı kortizon iğne vurucaktı doktorum. Çok iyi anlayabiliyorum sizi Koleztaz son 3 ay da çıkıyormuş genelde o yüzden bence içinizi ferah tutun.