Meraba kizlar adetime 9 gün var ve başka sikayetten dolayı gitmiştim sağlık ocagina gebeligede bakmislar beta hcg değerim < 2.0 mlU aranizda böyle olanlar varmi daha once hep sıfır çıkardı simdi ise 2 yi görünce umut iste insan bekliyor gebelik varmiki aranizda böyle olup yukselen varmi