Ayse476 sabah aç şekilde gittim su bile içmiyorsun direk uyandıgın gibi gidiyosun. Devlet hastanesinde yaptırdım ben giderken 50ml eczaneden sıvı içecegi aldım öyle gittim.
Direk kan veriyorsun
Kan alan hemşire bana kanı aldıktan sonra 5 dk içinde içeçegi iç 1 saat sonra gel tekrar kan alıncak dedi
Sadece içeçegi içip 1 saat bekledim
Başka bişey yiyip içmiyorsun.
1 saatin sonunda gittim kan verdim
Tamam dedi sonuçlar ögleden sonra cıkcak
Doktorunuza gider zaten dedi
O şekilde doktorumdan sonucumu aldım.