vesilece 3 haftadır öksürüğüm geçmiyor kızlar gece uyutmuyor. Bebeğe bişey olacak diye de korkuyorum 😞 pekmez bal artık işe yaramıyor. Göğüs uzmanının verdiği ilaçlarada kadın doğumcum içemezsin dedi!!
Derininannesi_ vesilece ilaç flan içme kuzum geçmiyo bende mahvoldum öksürükten turpdan bal süzerdim hep hemen geçirirdi o bile fayda etmedi
Cigdemm1 vesilece bende şuan kovitim 5. Günümdeyim ve öksürmekten artık karnım ağrıyor Allah yardım etsin bize
Yeniannebirkiz Çam kozalak şurubunu tavsiye ederim bende hamilelikte şiddetli öksürük yaşadım bana iyi geldi geçmiş olsun şimdiden