Kızlar detaylı ulturooson randovu almak için gittim , özlem die doktor du ama korana olmus beni tesadüf bu çok övülen necati beye yonlendirmisler çok mutlu oldum hocam cinsiyet ne acaba soylermisiniz dedim biraz israr ettim acikcasi.
Oda bakti ilki kızmı dedi evet dedim tamam sen simdi git bi şekerli şeyler ye yürü biraz dedi , yedim ve hemen gittim baktı biraz yakınlaştırdı hemen erkek dedi 😊 ağladım göz yaşlarımı tutamadım o an doktorun demesi şoku ayri üzerimden atamadim hemde oğlummu olucak die . Kızlar 15+3 ciktim gittiğimde normalde 14 haftaliktim..
Sizce etrafima soylemelimiyim bir annem biliyor ?
Özelemi gitsem tekrar martın ortasında felan öyle düşünüyoruz ama bilemedik…