Melekk8 evet canım genelde yapmıyolar doğru🙈 devlet hastanesinde tıbbi genetik bölümüne randevu alsan bi kere de evde düşük yaşadım falan desen toplam 2 kayıp oldu desen belki yaparlar çünkü bende ilk 2 de yaptırmadım hep boşa kürtaj oldum 3. Den sonra bu 4. Hamileliğim düşün hep zaman kaybı üzüntü yani boşa geçen zaman oldu