Kızlar 10 gun önce sezaryan doğum yaptım geçen gunde kontrolum vardı doktor dikişlerime baktı birtnede krem verdi 50. Gunun dolunca gel rahmin oturdumu oturmadımı diye bakıcaz dedi bende dedim nasıl bakılıcak çatı muanesi gibimi hayır ultrasonla aşadan bakılıcak dedi daha önce çatı muanesi oldum resmen çığlık atmıştım canım çok yanmıştı şimdi rahim muanesinde alttan nasıl balıcak ultrasonla ben hiç birşey anlamadım rahim muanesi yaptıran var mı aranızda