benimmdunyamm Kızlar dün başladım dün birşey yapmadı kahvaltı iyi yapmıştım kahvaltıdan sonra içtim bugün az birşey yedim içtim belim çok ağrıyor sanki karnım ağrıyor mu agrimiyor mu anlamadım değişik birşey yapti sizdede oldu mu
Gulergulmez benimmdunyamm bende ishal, şişkinlik ve karın ağrısı yaptı, sonra içeriğine baktım laktoz varmış, laktoz hassasiyetim var, doktorum değiştirdi ilacı, laktoz içermeyen verdi, sorun da ortadan kalktı😊
benimmdunyamm Cnsl252525 tok kullandım ama çok az birşey yedim ondan oldu sanırım dün hiç birşey yapmadı
mirage333 Cnsl252525 benim doktorum icmeden once en az 2 saat birsey yememis olmalisin demisti. Ictikten sonrada yine en az 2 saat süt peynir yogurt tarzi urunler tuketme demisti. Acaba tok karnina yediginiz birsey farkli etkisi olmus olabilirmi. Bana simdiye kadar hicbir olumsuz etkisi olmadi
Cnsl252525 benimmdunyamm yarın aç al bak yine aynısı oluyor mu olursa Dr konuş belki alerjik bir şeydir ve değiştirir
Aylin_16 benimmdunyamm sana tavsiyem sabah içme gece yatmadan 30 dk falan öncesinde iç bu şekilde yan etki yapmıyor
benimmdunyamm Aylin_16 ben erken yatıyorum ama ağır olmaz mı aynı günde 2 tane içmiş oluyorsun sonuçta
Babydream benimmdunyamm canım bel ağrısı hapla alakalı değildir hamileliğimin ilk başlarından beri bel ağrım var 24 haftalığım bu haftalar daha da arttı ağrılarım vucudun ağırlık merkezi değiştiği için bele vuruyor ☺️ Karın ağrısı içinde hap biraz mide bulantısı yapıyor bende ilk başlarda aç karnına alıyordum hapı içtiğim zaman kusuyordum şuan tok alıyorum oda mide bualntısı yapıyor sadece
benimmdunyamm Babydream evet bilmiyorum bugün aşırı bir bel ağrım var akıntım da çoğaldı birden karın ağrısı mide bulantısı yaptı kahvaltıyla birlikte içeyim en iyisi
Nazlimom benimmdunyamm yatarken aç oluyoruz zaten yatarken içip yatıyorum bende 10,30:11 gibi yatiyorum
oztrk14 benimmdunyamm bana çok yan etkisi olmuştu ilk 2 gün içebildim sadece mide bulantısı baş dönmesi kusması ishali baya mahvetmişti beni 2 gün hiç birşey yiyemedim doktorla görüştüm değiştirdi ilacımı
Hacisss benimmdunyamm ben ilk hamileliğim de kullanmıştım doktorum mide bulantısı filan yapabilir o yüzden sabahları erken uyan portakal suyu ile tüketip geri yat hiç bir sıkıntı yaşamazsın demişti ve öyle de oldu çok rahat geçirdim
oztrk14 benimmdunyamm ilacı değiştirdi başka verdi bana onu da devletlarşılamıyor ücretli alıyorum yan etkisi olmadı diyebilirim