Kızlar geçen gün de post açmıştım bunun için ama bugün daha çok aklıma takıldı yaklaşık bir haftadır karnımda gaz sancısı gibi bir his var.
Karnımın alt tarafına batıyo o sancı, herkes normal artık ağırlaşıyosun dedi. Ama aklıma takıldıherkes mi böyle. Hareket ederken falan sürekli onun varlığını hissediyorum ve ev süpürüyorum korkuttu beni.