3mlek2bebkannesi Kızlar yarın 1:30- 2:00 gibi bebeği almış oluruz dedi doktor 10 yatışım yapılacak şimdi ben dualarınıza talibim bebeğim için ayetel kürsi okurmusunz 😌
Gokyuzum1 3mlek2bebkannesi bizimde öyle tek beden de son günümüz içim çok tuhaf 🌸 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize
Sena_liya 3mlek2bebkannesi canmmmm okuruz tabi sende bizler için dua et bizde zamanı geldiğinde böyle postlar açalım sağlıkla bebislerimizi kucağımıza alalım sağlıkla büyütelim Allah ın izni ile…. Rabb im kolaylık versin canm
1Kubra_ 3mlek2bebkannesi sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbım darısı bize inşallah 🤲 kac haftalık canm
Ebru_3804 3mlek2bebkannesi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah şimdiden gözün aydın darısı başıma benimde 15 günüm var İnşallah sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza🤲🏻❤
3mlek2bebkannesi Sena_liya canım benim Allah razı olsun okurum tabiki zaten her dua edişimde formda bebek isteyen bebeklerine kavuşmayı bekleyen herkesi duamı katıyorum buranın sizin yerinz ayrı oldu hayatımda 🌸🌸
babymoomss Okudum canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bir avazda kurtulursun lütfen bana da dua et bu ay güzel haberler alabileyim 🙏🏻🌸
3mlek2bebkannesi Ebru_3804 teşekkür ederim canım seninde az kalmış hayırlısıyla kavuşursun inşallah kuzuna 🌸🤲🏼