Arkadaşlar carpintim icin kardiyolojiye gitmistim bana demir ilaci verdiler önceden feramat kullaniyordum ona rağmen demir demir değerim düşmüş kardiyoloji doktoru GYNO TARDYFERON yazdi fakat üstünde demir/folik asit yaziyor kararsız kaldım icmekte folik asit ilk 3 ay kullaniliyor diye biliyorum fazladan vücuda folik asit yüklemesinin zarari olur mu acaba aramizda kullanan varsa yazar mısınız ?