Mervesmsek22 Bebeğimin kilosu 2.800 doktor normal dedi ama içime sinmedi az gibi sanki sizin bu haftalarda kaç kiloydu bebeğiniz?
teletabi Mervesmsek22 kontrolüm yarın 36+5 olucaz. En son 34+4 te bakıldı 2500 civarıydı. Oğlum 37 haftalıkken 2700 dü ama doktor normal demişti kilosu için
Metehan_Acelya Mervesmsek22 bence normal. Ben 37+4 de doğum yaptım. 2860 doğdu bebeğim küveze falan da alınmadı
Mervesmsek22 teletabi banada normal dendi ama benim ilk hamileliğimin olunca mıdır nedir az gibi geldi
Mervesmsek22 Metehan_Acelya onu doktor banada dedi sancım çıktı nts de doktor ciğer geliştiriciye bile gerek yok dedi
55alp34 Mervesmsek22 normal canm önemli olan sağlıklı olması bebk doğduktan sonra emdikçe hemn kilo almaya başlıyor zaten bende 37.haftamdayım 2900kilo doktor herşey iyi dedi kafana çok takma
teletabi Mervesmsek22 Sağlıklıysa eğer sorun etme canım. Her bebiş bir olmuyor ama kilosu haftasına göre iyi. Genetik faktörlerde çok etkili kilo konusunda
277Sedaaaaaa Bence gayet ıyı ben 35 haftadayım 2 kılo doktor çok zayıf dedı sımdı kılo alması ıcın yemedim şey kalmıyor doğuma kadar ne kdr alırsa 😔😔🥺
AnnelikHayali Bugün 37+0 olduk. Dünkü kontrolde 3400 çıktı ama ultrasonda 400 grama kadar hata payı var dedi doktorum.