Annem 3 çocuğu da normal doğurmuş ben hariç diğerlerinde sancı gelmiş beni suni sancıyla doğurmuş. Ben oğlumu 38+0da suyunun gelmesiyle doğurdum az hareket ettim merdiven çıkmak squat yapmak ilişki vs vs hiç yapmadığım halde çünkü pandeminin ağır zamanlariydi. Biraz genetikle alakalı gibi 🤔 araştırmak lazım bilemedim