Şuan 37. Haftadayım. Ultrasonum vardı ama bebek yaklasık 2600 doktor yaklasık 3 kg dogar beklenenden küçük bir bebek karın çevresi zayıf kalmış dedi. Eğer 39.haftada doğum başlamazsa suni sancıyla doğumu başlatabiliriz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı bebeğe ayrı suni sancıya ayrı tedirgin oldum 😔