6.haftada sabah bulantılarım başlamıştı ama çok şiddetli değildi. 7nin sonlarında bir kere çıkardım ve 8+2de bulantılar birden kesildi 1 haftadır hiç midem bulanmadı. Hamilelik öncesine dönmüş gibiyim. Randevuma 10 gün daha var yani doktora gitmeyeceğim ama belirtilerin birden bitmesi normal mi?