Kızlar bebeğim 19 günlük mamayla besliyorum
Sütüm gelmedi
Sma optipro 1 ile besliyorum
Yalnız bebek huzursuz gaz olabilir bazı mamalar bebekte gaz yapıyor değiştirmenizde fayda var dendi
Kullanıp memnun kalıp önerebileceğiniz mamaları söyler misiniz
Şimdiden herkese teşekkür ederim hayırlı günler