Kızlar selamm pazartesi günü 2 li tarama için gidecegim. Daha önce deneyimlemiş annelere bir sorum olacak 🥲 şimdi doktora gidip direkt kan vereceğim ve ulstrasonda mi bakacak bebegimi görmeyi çok istiyorum eğer başka bir operasyon ise özele gidip bebeğimi bir görmek istiyorum beklemeden anlatır mısınız nasil gelişiyor bu test