Villanelle yok canım fazla su içtigimi düşünmüyorum gerektiği kadar bende diğer kızımdada dogum agrım başladıgında hissetmiştim gittim sancısı çıktı doguma aldılar içerde su yutmuş 5 saat küveZde kalmıştı bundada böyle degildir inşallah daha çok erken çünkü