Samsai Kızlar dğn muaynemde doktor üst çatı kemiğin basık 3000 kilo üzerini çok zor normal doğurursun ama bebeğin minyon 3000 kilo üzerine çıkacağını sanmıyorum dedi. 37. Haftamdayım 2500 gr. Böyle bir durum yada buna benzer bir durum yaşayan var mı?
Afro-dit Samsai ön çatı kemiğim içe doğru basık olduğu için ve gebelik kolestazi geçirdiğim için doktor normal doğumu denemedi sonu sezeryan olur sana o sancıyı boş yere cektiremem dedi canım sezeryan oldum o yüzden
290392 Samsai bebeği doğurdunuz mu acaba? Şuan benim doktorumda bana dedi. 3500 ü doğuramazsın tabi doğum kendini belirler ama sezeryana alırım o an bile büyük ihtimal dedi
Ccaannsseell Samsai banada çatı kemiklerin çok dar. Bebeğin kafası çatıya dayanır ve sıkışır ordan çıkamaz dediler. Bu sebeple sezeryan olacağım.
Afro-dit Samsai 3560 gr doğdu gebelik kolestazi karaciğer değerlerinin yükselmesi safra asitleri yükseliyor ve vücutta kaşıntı oluyor tehlikeli bir durum