Efnan-77 40 haftalık oldum daha çatı muayenesi bile olmadım bugun olucam sizce haftam doldu diye doktor doğuma falan alırmı yada sancı veririmi
camellia Efnan-77 41. haftaya kadar bekletmişti beni ama bir hafta boyunca hergün gidip nst ye giriyordum 41+0 da doğurdum zorla 😂
Efnan-77 camellia peki ondan önce 40 haftalıkken kanala falan girmişmiydi sizin bebeğiniz yada ağrınız vs varmıydı
camellia Efnan-77 girmemişti girmeye çalışıyor demişti doktor ağrım yoktu sadece kasılmalar çıkıyodu nst de
Efnan-77 camellia bende regl ağrısı gibi ağrılar oluyo bide kasılmam çok oluyo kasıyo kendini karnım sertleşiyo çatı ağrısı var kemiklerde yürrken falan bel ağrısı atıyo
camellia Efnan-77 evet o şekilde oluyor zaten süeekli takip et ağrılarını 2-3 dk da bir girerse ve hareket edince geçmezse acile git sağlıkla al kucağına inşallah 🧿