Bsrabzks Kızlar kafam çok karıştı yarın kontrol için kan vericem ilaç kullanıyorum değerim 4.75 ti ilaç kullanmadan önce levetrion 50 mg kullanıyorum ama ilacı içip mi kan vericem yoksa o gün içmeyecektim miyim herkes başka bir şey söylüyor kafam karıştı
moom222 Bsrabzks ilacı icmeden kan ver cnm bir ayı geçsin bişey olmaz düzenli her saat ictigin sürece kahvatidan yarım saat önce iç dalgalanma oluyor gebelikde cnm in iki haftadan sonra sorun olmaz
Bsrabzks ruya92 ben kontrolü aksatrım biraz ayda bir gitmem lazım 1 ayı biraz geçti ilacıdır düzenli içtim ama inşallah Bi sıkıntı olmaz geç gitmem
ruya92 Bsrabzks benim endokrin doktorum 1.5 ayda bir tiroit değerine bakıyor o yüzden çok sorun olmaz 1 ayı geçmiş olmak bunuda yazayım dedim 😇