Beysaa bence bebek bezine çok para vermeye gerek yok ben ilk doğumumda kızıma 1 paket sleepy aldım yeni doğan o bitince bim deki bezden kullandım 5 numaraya kadar zaten şimdi de 6 numara kullanıyorum oda A 101 in yani çok para verince farklı olmuyor bence prima filan gerek yok