acelyamom 19 haftalık hamile olarak hala bebeğimin cinsiyetini ogrenebilmis değilim biri kız biri erkek dedi birdahaki ay detaylida net belli olur umarım fakat bebeğimi hep sağ tarafta hissediyorum bundan da anlasiliyormus sanırım bi fikri olan var mi??
Suhus000 acelyamom kızdır o zmn erkek bebek solda diyorlar genel de bnm ki erkek ben de solda hissetmiştim zaten
deletedmom503 acelyamom Benim 2 oglumda sagdaydı 3. Yine sagda olunca kesin bu da erkek dedim kızım olacak ama😍o yuzden şunu anladim ki farketmiyormuş canim
Glstn Sağ ya da solda olması kişiden kişiye ve gebelikten gebeliğe değişiyor anladığım kadarıyla 😊Benim de hep solda hissettim kızım olacak nasipse😁