poncikveannesii Somurtkansiriinnn97 polipin kanser olma olasılığı yok denecek kadar az benimde rahimde vardı aldırdım
Bora5832 Somurtkansiriinnn97 bende de vardı küçük olduğu için sadece 6 ayda bir takip edilmesi gerekiyor dediler 2 sene oldu nerdeyse doktora gitmeywli varlığını bile unuttum
Somurtkansiriinnn97 poncikveannesii benimkini almadılar 2 ay sonra kontrole gel dedi ve diyetisyene yolladi
poncikveannesii Somurtkansiriinnn97 safra kesesindekinin alımı nasıl oluyor bilmiyorum belki ondna dolayıdır rahimde olunca alttan histeroskopi ile aldılar
kubumom Benim de var, senede bir kontrol öneriyorum dedi sık olsun dersen 6 ayda bir dedi. Ben de endişelendim ilk duyduğumda ama sonra unuttum. Hamileliğimin 20.haftasında öğrendim .
kubumom Somurtkansiriinnn97 kolestaz şüphesiyle alt astye bakıldı sürekli sıkıntı olsaydı sanırım değerlerimde belli olurdu. Henüz doğum yapmadım doğumdan sonra kontrol ettirmeyi düşünüyorum. Ama doktorum hiç umursamadı safra kesende et beni var diye düşün dedi ciddi bi şey olur mu dedim Allah’ın izniyle olmaz basit bi polip dedi. Tabi kontrol ettirmekte fayda var korkmayın inşallah geçicidir ki kalıcı olsa da tehlikeli olmayabilir