Merhaba 6+1 hamileyim doktor kontrolüne gittik bugün doktor uyuşmazlık iğnesini yaptırın dedi. Özel hastane olduğu için biz sağlık ocağına geldik kan testlerini falan yaptırdık bilgi almak amaçlı o doktora da sorduk saglik ocağındaki doktor da uyuşmazlık iğnesi bebek doğunca yapılır diyor bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar yazabilir mi.