Kızlar afedersiniz ama 4 5 gündür ishalim 😞 az bi idrar yolu enfeksiyonu görüldüğü için düşük dozlu tek şase antibiyotik verildi. Onu kullandıktan sonra oldu. Normaldede antibiyotik ishal yapardı bana zaten. Benim gibi olan varmı acaba ? Nasıl çözüm buldunuz? Daha doktora gitmeme var. 20 haftalık hamileyim. ( Bol su içiyorum)