YaseminHanolu
Arkadaşlar bebeğim bu bayramda az bi kilo almış abartılacak kadar küçük değil dedi doktor ama baş çevresi de 3 hafta küçük dedi önceki ayrıntılı ultrason ikili tarama üçlü taramada bişey çıkmadı herşey normal, doktor da o yüzden organlarda bişey yok eski tetkiklerinde güzel küçük olmasının sorun teşkil edeceğini sanmıyorum dedi, bi de bebek doğum kanalına yerleşti dedi doğum 14 eylül görünüyo acaba baş çevresiyle ilgili son haftaşarda böyle bişey yaşayan var mı şimdiye kadar hiç bi sorun yoktu biraz tedirgin oldum