Kızlar bebekte bu zamana kadar baş geriliği yoktu doktor en son kanala girmiş dedi birden ultrason kağıdında baş ölçüsünün 2 hafta geride olduğu yazıyor çok üzüldüm sizce bu kanala girdiği için mi ? Zaten kilosu 37+1 de 2800 çıktı doktor kilo aldır dedi korktum da baş çevresi için kötü kötü şeyler yazıyor :( nolur yardım edin