Guness90 benim hamileliğimin ilk başından beri enfeksiyonla uğraşıyorum 1 buçuk ay öncede idrarda kan görüldü dokturum ürolojiye gönderdi böbrekte sıkıntı çıkmadı antibiyotik verdi ama şuan tekrar enfeksiyon var ve sağ böbreğimde ağrı dün ürolojiye gittim kültür ve idrar istedi yarında böbrek ulturason çekilecek sonuç yarın çıkacak