Bugün normalde adet tarıhıne göre 6. Hafta bitti ama doktora gittim doktorda ultrasonda 5. Hafta bıtmıs olarak gözüküyor dedi yolk kesesini gordu kese 7-8 mm dedi 1 hafta 10 gün sonda gelın bebeği gorelım dedi canlı bır gebelık mı ona bakalım dedı Progestan degerım düşük olduğu için bebek tutunsun doye hap kullandırıyordu ama nefes darlığı yaptığını soyleyınce bırak dedı bır akşam vajınal alabilirsin dedi progesteron değerine bakmayacakmıyız dedım gerek yok o yükselmiştir artık dedı benı sinir edıyor su belırsız konuşmaları