Kızlar sabah doğum yaptım bebek herşeyiyle iyi ama sanki içinden ağlıyor gibi ıngirdamasi var sürekli yani 5 dakikada bir böyle ıngirdiyor Dr çok büyük birşey göremiyorum ama takip altında kalalım dedi solunumj herşeyi gayet iyi çünkü sizce bu ıngirdamasi neden oluyor kndini sıkıyor sanki gaz varmış gibi içinden ufak ufak ağlıyor