Benimkinde 3.70 çıkmıştı 2 buçuktan aşağı olması gerekiyormuş levitoron başladık doktor bunu ilaç olarak görme vitamin takviyesi gibi dedi yani bebeğe bi zararı yok zaten kadın doğum doktoru bilgisinde oluyor kontrole gittiğimde de ilacı içip gitmiştim TSH 1 buçuğa düşmüş ama yinede Bırakma 1 ay daha devam edelim dengede tutalım dedi