Kızlar selam cuma günü alışverişe çıkıcam. Temmuzun başında doğum görünüyor inşallah 🙏🎀Malum bebeklerimiz yaz bebegi olcak neler alıyorsunuz. Uzun kollu tulumlar var hep. Çocukcagız pişer mi yazın. 3-6 aylıklarıda uzun kollu almak lazım sanırım. Kafam çok karışık siz neler aldınız 3-6 ayları kalın mı alıyorsunuz?
1-3 aylık ince şeylerle üşür mü acaba 🤔😂 çok sordum çok kafam karıştı