Doktorlar genelde negatif çıksa da regl olmazsan testi bir kac gün sonra tekrarla derler evde test imkanın varsa yap derim veya tekrar kan ver …bahsettiğin ilac süt hormonu içindi sanırım ..1hafta gecikmişsin zaten geç döllenmeyse bile varsa çıkar die düsünüyorm yerinde olsam kadın doğuma görünürdüm