Anaadayi Normal doğumda dikişsiz gebelik yapan anneler ne yaparak bunu başardınız çok istiyorum dikişsiz olmasını kimseye muhtc olmadan kalkabilmeyi internetten doğum öncesi eğitim videoları izledim birçok bilgi var başaranlar deneyimlerini paylaşabilir mi ?
Acemianne__ Anaadayi yürüyüş hurma adaçayı doğru ıkınma bol bol sabır. sancıyı evde cektim 7cmle hastaneye gittim. Ikınma cok önemli pes etmeden yapmalısın. Bide ebe yardımcı oldu vazelin gibi bişey sürdü. Ben kendim 5 6 kere perine masajı yapmıştım. Deneyin bakalım zararı olmaz faydası olur 😊
haklisinesracim Dikişsiz normal doğum olabiliyor ama devlet hastanesinde doğum yapacaksanız masaya alindiginiz anda kesi atıyorlar yırtılırsa dikimi zor olur diye. Özel hastanelerde acilma ihtimali olduğu için kesmiyorlar yırtılırsa yıtılııyor yani