Tugbadmr 36+0 olduk bugün doktora gittiğim de nst de bebeğin kordonuna eli kolu ve ayağı ile basıp kendi nabzını düşürdüğünü söyledi sizde de olan olmuş muydu böylesi acaba
Serapcemre Tugbadmr hiç duymadım ama endişelenme bir skntı olsa zaten haftanız büyük skntı cıkacagnı sanmam zaten anne karnında şekilden şekle giriyorlar düzelir gibime geliyor
Tugbadmr Serapcemre evet ama yarın bir daha bakacak sürekli yaptığı bir hareket mi bir bakalım dedi ama tedirgin oldum 😔
Serapcemre Tugbadmr inş yarın düzelir kuzum Allaha emanet olsun yavrum eğer gene öyle cıkarsa bebeği alalım der ama endişelenme 😊hiç bir şeycik olmaz