Prensesannesiii03 Esragk1 hayır olmadım cuma günü kontrolüm var doktoruma sorucam hiç çatı muayenesi yapıcam falan demedi siz oldunuz mu
Esragk1 Prensesannesiii03 bnde olmadım yarın gidince bklm yaparsa yapmazsa ben mi söyleyim bilmiyorum hiç ay devlete gdyorum da
Lulikli Esragk1 38+0 bu hafta full çalışma normal gelirse gelicek gelmezse 39+0da sezeryan. 38+6da kontrolümde açılma sancı falan çıkarsa 39+0da belki suni denerim ama olmazsa direkt sezeryan olacağım. Yani önümüzdeki çarşamba doğum 🥳
Lulikli Esragk1 amin sağlıkla alalım kucaklarımıza da gerisi önemli değil inşallah her şey geçiyor 😊🤲🏻