Arkadaşlar Allah rızası için bu normal mi ben mi sürekli telaş yapıyorum burda görüyorum bi sorun çıkıyor okuyoruz falan şimdi benim bebeğim ayağa kalkayım eğileyim falan be bileyim oturduğum yerde bile baskı hissediyorum sanki toplanıyor mu bilmiyorum toplanma olayı nasıl oluyor da böyle sanki oraya baskı hissediyorum bi sağ bi sol sürekli oluyor bu kasılma falan değil demi