dilarasyy ben iki gün önce genel anestezi oldum iyi ki de genel anestezi olmuşum diyorum. Kesinlikle ayık kafayla o anı yaşayacak gücüm yok benim. Sonrasında toparlanmak için yürüyüş şart, ne kadar yürürsen ağrın o kadar azalıyor. Ben ilk yürüyüşe kalkarken ağrıdan değil de tansiyondan dolayı cok zorlandım kalkamadım hatta başım çok döndü. Ama pes etmemek lazım, gecesinde tek basıma birinin koluna girmeden de yürüdüm koridorda kesi yerinin ağrısı cabuk geçiyor. Gaz için kayısı hoşafı götür dedi herkes bana götürdüm ama maalesef çıkaramadım ben gazımı, doktorum bi şurup verdi onunla mis gibi hem gaz hem büyük tuvalet yapabildim. O yüzden gaz çıkaramazsan strese girme her şeyin çözümü var 💕