Dilaraa1 36+5 deyim kızlar bu bel agrisi beni mahvetti uzun zamandır var şimdi de bacaklarım ve ic kısımları agriyor magnezyumu aksattım bi kaç gündür etkisi var mi bilmiyorum ama artık doktora gidip söyleyeceğim almasını isteyeceğim hiç uyuyamıyorum 🥺🥺
Serapmehmet_19 Dilaraa1 az daha sık dişini kuzum, bende 33+2 haftalığım bende de oluyo haftan da az kalmış sağlıkla al kucağına inşallah
Nasaearth Dilaraa1 günümüz aynı bende de aynı durum var yürüyemiyorum ağrıdan. nst de sancın çıkıyo mu
Gonul_1 Dilaraa1 seninle aynı sıkıntıyı yaşıyorum bel ağrısı bacak ic bacak hele o bel geceleri asla yaptırmıyor sağ da solda yatmadan yanlarım çürüdü barmakalrım bile ağrıyor sabah uyandığımda 37+3 bende
Gonul_1 Dilaraa1 bende vallah cok haklısın canım cok yürümek istiyorum ama asla yapamıyorum oturduğum yerden kalkamıyorum